קינוח בהילוך גבוה: סושי פירות

קינוח לאחר השקשוקה

אורז לבן, סלמון ואבוקדו עטופים באצה יבשה – סושי קלאסי. לבני האדם יש חיבה גדולה עבור המאכל היפני ולקהל הישראלי בפרט. עם זאת, שינוי בעלילה מביא עמו בשנים האחרונות את הבשורה האחרונה שנהפכה למקובלת מאוד בכל רחבי העולם בצורה של סושי עם מרכיבי פירות.

מאכל זה מסמל טרנד יצירתי אשר מאמץ את הסושי המסורתי מהמטבח היפני והופך אותו ליותר עדכני ולמפורסם ביותר בעולם הרשתות החברתיות. סושי פירות קיבע את מעמדו בחברתנו וכעת כל מה שנותר זה להתענג על קומבינציות מלאות שמחה וצבע.

אז מה שווה לדעת על סושי פירות

תותים, קיווי ומנגו הם רק חלק קטן מהמרכיבים של המנה הפופולארית, ובשילוב של חלב סויה עם דבש וקרמל אנו מקבלים תוצר שקשה לעמוד בפניו. מעבר לטעם הנפלא של שילוב הפירות העסיסיים אנו מקבלים בנוסף מנה וויזואלית אשר מדהימה ביופי שלה.

בתחילת האבולוציה של המנה המקובלת, נראה היה מוזר לחשוב על עולם הפירות ועולם הסושי כישות אחת, אך הזמן הוכיח לנו שקהל הסועדים משתוקק לשינוי ומאז המאכל צבר תאוצה מיום ליום. בצרפת סושי הפירות נהיה מקובל בצורה יוצאת דופן, וכל מה שנותר לנו זה לחכות ולראות האם העם היפני יאהב את השינוי המודרני.

כוכב באירועים

תעשיית הקינוחים פתחה את דלתותיה אל עבר התערובת הנפלאה הזאת וכעת אנו יכולים להבחין בנוכחות של בר פירות כמעט בכל אירוע. החל מחתונות ועד כדי מפגשים חברתיים קטנים יותר, נראה שהביקוש רב והגימיקים מסביב לקינוח מתפתחים בהתאם.

אחת מצורת ההגשות המפורסמות ביותר באירועים גדולים הינו מגוון רחב של סושי פירות אשר נח על עלי בננה בתוך קיאק – דרך קריאטיבית להגיש קינוח מושלם.

ערכים תזונתיים

אין ספק שקינוח צבעוני מלא בפירות עדיף מבחינה בריאותית על סופלה שוקולד או עוגה רוויה בסוכר לבן. ידם של הפירות עליונה מפני שהם מונים ערכים תזונתיים בריאים יותר כגון גלוקוז טבעי, מינרלים וויטמינים ובשילוב המגמה העולה של שמירה על הבריאות ומודעות עצמית אנו חוזים בקינוח לגיטימי ורצוי בכל אירוע.

עם זאת, פירות עדיין רווים בסוכר, אמנם טבעי אבל עדיין סוכר ולכן מספר הקלוריות לרול סושי פירות אינו זעיר, בלשון המעטה. לצורך השוואה, סושי קלאסי במילוי שלוש ירקות ודג אחד מונה כ-30 קלוריות לחתיכה וכ- 350 קלוריות ל12- חתיכות. כבר כאן ניתן להבין שבעת תהליך הרזייה לא כדאי להוסיף את הסושי לתפריט היומי.

לגבי סושי פירות המצב אף חמור יותר ורול אחד מונה קרוב ל-600 קלוריות, דבר שמצריך מאנשים בעלי נטייה להשמנה או מחלות סכרת למיניהם להיוועץ עם רופא לפני אכילת הקינוח.

סיכום

מנה ססגונית, מלאת חיים, שמחה וצבע ועולם הקינוחים מקבע את מעמדו כקינוח אהוב במיוחד. ישנם בתי עסק רבים אשר מספקים שירות של הכנת סושי פירות ורצוי לבדוק מראש את טיב הפירות לפני העסקה שירותיהם של חברה כזאת או אחרת.

פייסבוק
Twitter
Pinterest
WhatsApp
השארת תגובה

ללמוד להכין שקשוקה ב-3 דקות בלבד

תעשו לנו לייק? :)

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן