מה זה בעצם קייטרינג חלבי בלי שקשוקה

שקשוקה לארוחת בוקר

 

הסוד לאירוע מנצח הוא אוכל משובח המותאם לחיך של המוזמנים. מבוסס על חומרי גלם טריים ואיכותיים, מוגש בפרזנטציה מעוררת תיאבון ותורם להנאה הגסטרונומית במהלך האירוע.
אנשים רבים, שמתכננים אירוע, מתלבטים בין קייטרינג חלבי לקייטרינג בשרי. קייטרינג על טהרת המנות החלביות מתאים מאוד לאירועי בוקר או ערב, בעונה החמה או אירועים באוריינטציה מרעננת.
קשה לטעות כאשר בוחרים אוכל חלבי – יש בשרים שאנשים לא אוהבים ויש גם יותר ענייני כשרות עם אוכל בשרי ואילו באוכל חלבי, המגוון עשיר להפליא, תמיד יהיו מנות שימצאו חן בעיני האורחים וניתן לשחק עם שלל שילובים – ירקות, ביצים, גבינות טובות ועוד.
קייטרינג חלבי הוא קייטרינג המתמחה ברקיחת מטעמים חלביים תוך דגש על שילובים מעניינים, רכיבים משובחים, חוויה קולינרית מיוחדת.

האוכל החלבי מהידיים הטובות היותר


בבואכם לבחור קייטרינג חלבי לאירוע בדקו מה מציע לכם הקייטרינג מבחינת תפריטים, מנות, סגנונות בישול ודרכי הגשה. האם מדובר בקייטרינג שמגיע לבשל במקום עצמו או רק שולח את האוכל, האם האוכל מוכן לעיני הסועדים, מוגש בדוכני אוכל ועמדות מגניבות, האם הוא כשר ואם כן – איזו כשרות. מומלץ לבצע מול חברת ההפקה האחראית על האוכל שיחת תיאום ציפיות על מנת להתאים את התפריט לחיך של המשתתפים, במיוחד אם יש רגישויות או ילדים, כמות המשתתפים באירוע וכמובן המיקום. יש הבדל משמעותי בין בישול או הגשת אוכל בתנאי שטח ובין חגיגה קולינרית באולם מאובזר היטב. בדקו אם החברה מספקת גם צוות שאחראי על הבישול וההגשה, כלי הגשה דקורטיביים שמתאימים לאוכל עצמו (למשל, קערות ייחודיות למוזלי) תוך דגש על העיצוב הסופי של המנות (לדוגמא, תוספת של זיתים ועשבי תיבול לקישוט מטבלים וגבינות).


הקונספט של קייטרינג חלבי – דוכנים חלביים בסגנונות שונים

שימו לב שחברות רבות מציעות דוכנים וברים חלביים קונספטואליים. הכוונה היא לברים שונים המתמחים בסוג מסוים של מאכלים וככל שיש יותר ברים, כך המגוון רחב יותר והאורחים יוכלו לבחור ולשלב בין המטעמים. בבחירת התפריט החלבי המועדף כדאי להתייחס לזמן בה מתקיים האירוע – יש דוכנים שיתאימו יותר לאירוע בוקר בתוך ארוחת בוקר משודרגת או בראנץ' מיוחד ואחרים – כארוחת ערב. כך למשל, דוכן אומלטים וחביתות שכולל את המאכל הישראלי האהוב – שקשוקה –  הוא אחד הפופולאריים ומאפשר לאורחים לבחור את התוספות המועדפות למנה, כמו עשבי תיבול, ירקות ומידת עשייה. לארוחת ערב יתאימו יותר דוכנים כמו דוכן לזניות ופסטות המוגשות עם רטבים ומילויים שונים או דוכן פיצות המביא את הניחוח האיטלקי ישירות לישראל. בלי קשר לזמן של האירוע, יש דוכני חובה בכל חגיגה כמו למשל, דוכן טאבון המציע מאפים טריים וחמים ובר קישים. במסגרת הטרנד הבריאותי שכובש את האירועים העכשוויים, ניתן לראות נוכחות של דוכנים כמו דוכן מוזלי המאפשר "מיקס אנד מאץ'" בין גרנולה ליוגורט ותוספות כמו פירות יבשים ופירות טריים – הזדמנות לכל סועד לייצר עבורו את המוזלי האולטימטיבי וכן בר סלטים שגם הוא מביא רעננות ואספקט בריאותי לצלחת ולאירוע.
אירוע עם קייטרינג חלבי לא מושלם בלי בר גבינות ומטבלים המשלב בין סוגים שונים של גבינות, רכות וקשות, בקר או עיזים לצד מטבלים שהולכים נהדר עם מה שמוגש בדוכנים המקבילים כמו סלטים, מאפים, שקשוקה ועוד.

קייטרינג חלבי איכותי ישדרג כל אירוע, בין אם חגיגה פרטית או אירוע עסקי, כשרוצים להציע תפריט מגוון ועשיר. בחרו מאכלים אהובים כמו שקשוקה ומטבלים שנעים להסתובב אתם באירוע עצמו וקל לנשנש ולאכול גם תוך כדי שיחה ערנית והרי לכם חוויה גסטרונומית מנצחת.

פייסבוק
Twitter
Pinterest
WhatsApp

ללמוד להכין שקשוקה ב-3 דקות בלבד

תעשו לנו לייק? :)

גלילה לראש העמוד