איך תדעו מה להביא למארח כשאתם מוזמנים להתארח?

הכנסת אורחים

כשהיינו ילדים והיינו הולכים עם ההורים שלנו להתארח, הורינו מעולם לא היו מגיעים בידיים ריקות. תמיד אחד מהם היה מחזיק בקבוק יין, או סלסילה מלאה בכל טוב. מעין כללי נימוס לא מדוברים.

והנה, הזמן עבר, בגרתם וגם אתם התחלתם לקבל הזמנות לבוא להתארח. אתם נזכרים בהרגלי ההורים שלכם אך חושבים לעצמכם- מה תוכלו להביא? אז קיימות כמה אופציות, אך יש כמה שתלויות בכמה קרובים אתם למארח.

מה זאת אומרת?

למשל, מי שהזמין אתכם הוא חבר קרוב, לא נפגשתם הרבה זמן אבל הזמן הוא לא פקטור עבורכם. מסוג החברים שלא משנה כמה זמן לא דיברתם, איתם זה תמיד מרגיש כאילו דיברתם אתמול. עם סוג כזה של מארחים תוכלו לבדוק האם שווה להכין ארוחת ערב קרי שקשוקה או האם האווירה תהיה קלילה יותר.

אוקיי, מה קורה אם אנחנו לא כל כך מכירים את המארחים שלנו?

שקשוקה תוכל לעבוד גם פה. כל היופי בשקשוקה היא שאפשר להכין אותה בכל שעות היום. שקשוקה לבוקר תהיה קלילה, אולי עם מוצרלה ולערב, כדי לתת לה את הנפח הבשרי, אפשר לזרוק חתיכות קבנוס פנימה והנה יש לכם ארוחת ערב מהבילה. דווקא פה, הבחירה תהיה הרבה יותר קלה וקלילה. מארח שאתם לא מכירים הוא מארח שאתם בוחרים עבורו. הוא אמנם מקשט ומסדר ומארגן את ביתו לכבודכם אך את מתנת ההודיה שלכם- זכותכם לבחור.

מה יכולה להיות מתנת הודיה טובה?

בשנים האחרונות נוסק מעלה הטרנד המרענן של מגשי פירות בצפון, במרכז, בדרום ובכל הארץ. גם מי שלא אוהב פירות, לא יצליח להסתיר את ההתלהבות מהצבעים הבולטים, המשולבים אחד בשני בסדר מאורגן.

כך, אתם גם מביאים את עצמכם וגם מביאים מגוון רב של פירות מה שהופך את המתנה שלכם להרבה יותר כיפית וטעימה. מומלץ וטעים.

ואם לא מגשי פירות?

אם אתם לא מעוניינים במאכלים, תמיד תוכלו ללכת על המתנה הקלאסית, הלא היא בקבוק היין. גם את בקבוק היין ניתן לשדרג אם רק תרצו ואם אינכם חפצים רק בבקבוק יין.

לבקבוק היין כיום יש אביזרים רבים שתוכלו לצרף אליו, החל מכוסות יין מעוצבות ומקוריות ועד לפקקים עשויים מזכוכית או סיליקון בעלי עיצוב ייחודי.

גם סלסילת ממתקים יכולה לעבוד

סלסילת ממתקים תמיד מזכירה משלוח מנות, אבל משלוח מנות שכיף לקבל. מושקע, גדול וצבעוני. מה שכיף בסלסילות כאלה הוא שגם אתם תוכלו ליהנות ביחד עם המארחים, מה שקורה לרוב הוא שהמארח יפתח את הסלילה איתכם אבל זה לא חובה אז אל תצפו באמת, וגם למארחים יישארו מתוקים לזמן מה.

זכרו שהדבר החשוב במתן מתנת הודיה מסוג זה, היא לגרום למארח הרגשה טובה, את תחושת היחס וההתחשבות. כך למארח נשאר טעם טוב מהאירוח ולכם נשאר הסיפוק בעשיית מעשה טוב ונכון.

פייסבוק
Twitter
Pinterest
WhatsApp

ללמוד להכין שקשוקה ב-3 דקות בלבד

תעשו לנו לייק? :)

גלילה לראש העמוד